CzGpl - je první česká online liga virtuálních závodníků let šedesátých.



závod CZGPL sezóny  2002 - 2003
Silverstone
75 kol
čas dosažený v kvalifikaci pro účast v závodě: x:xx,xx

Přihláška do závodu

Čas zbývající do startu online závodu GRAND PRIX LEGENDS, xx.xx.xxxx ve 22.00 hod

dny :,

PRO VSTUP DO SEZÓNY 2002-2003 VYPLŇTE PŘIHLÁŠKU



28.12.2002  Výsledky závodu - Silverstone - 75 kol, skutečné poškození.
20.12.2002  Výsledky závodu - Silverstone - 40 kol, skutečné poškození.
05.12.2002  Výsledky závodu - Monza - 40 kol, skutečné poškození.
30.11.2002  Výsledky závodu - GP Spa - 25 kol, skutečné poškození.
21.11.2002  Výsledky závodu - Spa - 18 kol, skutečné poškození.
07.11.2002  Výsledky závodu - Rouen - 30 kol, skutečné poškození.
02.11.2002  Výsledky závodu - GP Zandvoort - 90 kol, skutečné poškození.
24.10.2002  Výsledky závodu - Zandvoort - 40 kol, skutečné poškození.
10.10.2002  Výsledky závodu - Riverside - 45 kol, skutečné poškození.
05.10.2002  Výsledky závodu - GP Kyalami - 80 kol, skutečné poškození.
26.09.2002  Výsledky závodu - Kyalami - 43 kol, skutečné poškození.

Oficiální korunovace mistrů GRAND PRIX CZECH Online 2002
 
1.Michal Falta - Ferrari
 

2.Michal Janák - Ferrari
 
3.Michal Pospíšek - Brabham


Oficiální korunovace mistrů GPL CZECH Online 2002
 
1.Michal Falta - Ferrari
 

2.Michal Janák - Ferrari
 
3.Michal Pospíšek - Brabham


Oficiální korunovace mistrů GPL CZECH Online 2001 - 2002
 
1.Michal Vágner - BRM
 

2.Michal Falta - BRM
 
3.Miro Hrázský - Eagle


Oficiální korunovace mistrů GPL CZECH Online 2000 - 2001
 
1.Martin Krejčiřík
 

2.Michal Falta
 
3.Jan Krejčiřík


Ladies and gentlemen, start your engines !


Pravidla CZGPL v 3.0

Jsou vypsány dva šampionáty CZGPL a CZ Full GP.
CZGPL se koná ve čtvrtek večer od 22:00, CZ Full GP v sobotu večer od 21:30.


Online podnik CZOG a CZ Full GP se skládá ze dvou částí:

Kvalifikace 45 minut podle pravidel RHK

Realistická Hamyho Kvalda (RHK)

Kvalifikace se jede na 45 minut s realistickým poškozením.
Jezdec smí opětovně nasednout do vozu a pokračovat v kvalifikaci pouze tehdy jestliže své předchozí kvalifikační snažení ukončil v boxech, to znamená dokázal se dostat i s vozem zpět do depa. Jedinou vyjímkou je PRVNÍ zaváděcí kolo - až do nájezdu do prvního měřeného kola (přejetí SF line) je možné vůz opustit kdekoli na okruhu bez postihu. Tak mají všichni možnost řešit eventuální HW problémy, které se neočekávaně objevily po prvním výjezdu z boxů.
Jestliže jezdec použije klávesu ESC, je vrácen do depa pro nečinnost na trati, nebo je odpojen z důvodu chyby spojení kdykoli po nájezdu do prvního měřeného kola, nesmí již znovu nasednout do vozu a zkoušet zajet lepší čas. Jeho startovní pozice bude určena časem, ketrý do té doby zajel.
Porušení tohoto pravidla může mít za následek diskvalifikaci.


Závod CZGPL se jede na počet kol odpovídající délce závodu 60 min.
Závod CZ Full GP se jede na plný počet kol GPL Grand Prix.


Realistické poškození, bez možnosti shift+R.


Bodování CZGPL - 9,6,4,3,2,1, dva nejhorší výsledky seriálu se škrtají.
Bodování CZ Full GP - 9,6,4,3,2,1, nejhorší výsledek seriálu se škrtá.

Možné tresty za hrubé přestupky v závodě

řazeno vzestupně podle míry provinění

1. varování - za poměrtně mírné provinění, trest nemá vliv na umístění či bodový zisk v aktuálním závodě, podmínečný trest do příštího závodu, při opakovaném provinění bude přistoupeno k tvrdším sankcím
2. zákaz kvalifikace v příštím závodě - jezdec bude v příštím závodě, ke kterému nastoupí, startovat z konce startovního pole
3. snížení bodového zisku v aktuálním závodě
4. diskvalifikace - úplné odebrání bodů a konečné pozice v aktuálním závodě, do celkové statistiky bude zapsáno DQ
5. diskvalifikace + zákaz startu v příštím závodě - trest většinou následuje po závažných opakovaných proviněních, jsou-li bezvýsledně vyčerpány některé mírnější tresty, zákaz může být v nejzávažnějších případech rozšířen na více závodu, eventuálně na zbytek sezóny.

Admin si vyhrazuje právo na jakoukoli úpravu penalizace či trestu


Další ujednání:

Vůz je možné změnit maximálně dvakrát za sezónu, přičemž jezdec nesmí během sezóny jet více než ve dvou značkách vozu. (Je tedy možné začít sezónu v jednom voze a po čase přejít do vozu jiného. V případě hrubé nespokojenosti je možné se vrátit zpět do původní značky vozu. Není již možné vzít značku jinou.)

Úprava tratí spojená s odstraňováním tvrdých prekážek (změna 3D objektů trati) je v CZGPL považovaná za PODVÁDĚNÍ. Jestliže na serverové replayi jazdec projde skrz tvrdou prekážku (strom, svodidla, mlejn ...) bez jakéhokoli náznaku kolize nebo warpu, bude bez pardónu DISKVALIFIKOVÁN.


Pro ty, kteří se ptali, co potřebují pro GPL online:
Všechno je v adresáři http://gpl.krej.cz/down

1. GPL patch 1.2.0.1 (nebo na www.papy.com)
2. Nainstalovat program WinVROC (v. 2.1)
3. V něm nastavit správně cestu ke GPL
4. Vytvorit chatroom CZ bez hesla
5. Do adresáře s WinVROCem nahrát soubor VROC.INI, který se v současnosti pořád mění, resp. IP adresa v něm napsána.
6. Mít kvalitní (= stabilni) připojení k Internetu
7. Pro diul-up používat příkaz na zpomalení modemu na 24 000 kB/s


Starší zprávy