Novější zprávy



28.05.2001
Výsledky přípravného závodu - Silverstone - 45 kol, skutečné poškození.



18.05.2001
Výsledky přípravného závodu - Monza - 30 laps, realistic damage.



11.05.2001
Výsledky závodu včetně FOTOGALERIE - Monaco.



04.05.2001
Výsledky závodu včetně FOTOGALERIE - Michigan.



27.04.2001
Výsledky závodu včetně KOMENTÁŘE a FOTOGALERIE - Mexico.



20.04.2001
Výsledky závodu včetně FOTOGALERIE - Riverside.



13.04.2001
Výsledky závodu včetně KOMENTÁŘE a FOTOGALERIE - Nurburgring.



06.04.2001
Výsledky závodu - Imola.



30.03.2001
Výsledky závodu včetně KOMENTÁŘE a FOTOGRAFIÍ- Rouen.



23.03.2001
Výsledky závodu - Road Atlanta.



19.03.2001
Výsledky závodu včetně KOMENTÁŘE a FOTOGALERIE- Zandvoort.



08.03.2001
Výsledky závodu - Crystal Palace.



02.03.2001
Výsledky závodu - Spa.



23.02.2001
Výsledky závodu - Solitude.



16.02.2001
Výsledky závodu - Mosport.


09.02.2001
Výsledky závodu - Ostereichring.



2.2.2001
Výsledky závodu - Silverstone.



26.1.2001
Výsledky závodu - Goodwood.



23.1.2001
ČTK (Česká Třebová) - V úterý proběhla tisková konference, kterou svolal M.Falta. Na úvod vydal toto prohlášení:
Michal Falta (Honda) vedoucí jezdec šampionátu : "Z důvodu mé naprosté převahy a vynikajících výsledků s vozem Honda jsem dostal lákavou nabítku od British Racing Motors (B.R.M) a vzhledem k tomu že Honda neakceptovala moje zvýšené finanční požadavky, pojedu příští (a všechny následující) závod s vozem B.R.M"
Dotaz: "Můžete prozradit částku , kterou jste požadoval po Hondě ???"
MF:"Můžu ale nechci aby ostatní jezdci trpěli nedoceněností, stačí když mě vidí na trati"
Dotaz: "Nesouvisí Váš odchod s příchodem Klingona ??? Proslýchá se, že týmovou jedničkou by měl být právě on, pokud by vstoupil do stáje Honda. Není to Vaše prohlášení jen laciné gesto k vyhazovu , který jste dostal ???"
MF:"Cha cha cha, rozesmál jste mě. Nejedná se samozřejmě jen o peníze, do Japonska je dost daleko a B.R.M. mi nabízí možnost jěště víc zesměšňovat ostatní jezdce (jak si říkají) a o to mi jde především.(smích). Vy jste novinář z F1Online , že ??? Nezasluhujete jinou odpověď.
Jasné je že momentálně mám převahu a chci udělat seriál přitažlivější. A kdy mělo B.R.M. takovou možnost mít skutečné úspěchy když ne teď ??? Je to výzva. Děkuji Vám, už nemám co bych řekl"


22.1.2001
Michal Falta : Na závod ve Watkins Glen jsem se velice těšil, ale zároveň jsem z něho měl velké obavy. Tato trať je velice krátká a tak byl předpoklad že se tu nejrychlejší jezdci nevyhnou předjíždění o kolo pomalejších vozů. A taée jsem očekaval co vymyslí M.Krejčiřík pro jehož Cooper je tato trať vhodnější než pro Hondu. Kvalifikace ale ukázala další velmi dobré jezdce a kandidátů na vítězství bylo tentokrát mnohem více. Překvapili mne a přijemně hlavně oba klávesisté. Bohužel start ukázal obrovskou nevýhodu obou klávesistů, kteří se na startu ne vlastní vinou propadli o několik míst dozadu, což je obrovská škoda, dost jsem se jich obával. A tak to opět bylo jako v předcházejících závodech kdy těsně za mnou kroužil M.Krejčiřík, , který čekal na moji sebemenčí chybu,která naštěstí pro mne nepřišla. Jako další následuje neoficiální závod v Goodwoodu a v zhledem k tomu, že je to trať nová a oba favorité na ni nemají najeto tolik okruhů jako jinde, lze očekávat další velice tuhý boj a to jak mezi nimi tak i některými z klávesistů a možná........?

Martin Krejčiřík: Tentokrát to bylo překvapivě až mé třetí místo v kvalifikaci, přestože jsem zajel čas jen asi o 6 setin za osobním rekordem. Všechna čest Maxovi, opravdu skvělý čas na klávesnici.
Na startu jsem bez problému Maxe předjel a dařilo se mi několik kol držet za Aressem, ale pak začal pomalu, ale jistě ujíždět. Zhruba v polovině závodu jsem v predposlední zatačce natrefil na dva vozy zřejmě po kolizi, tuším že Ferrari a Brabham. Tady je jediná moje výtka - Brabham se na trať vracel zvláštním způsobem - napříč tratí zleva doprava. Díky tomu jsem musel vyjet na trávu, abych zabránil kolizi a ztratil asi 5 vteřin. Chtěl bych vás poprosit o více opatrnosti a hlavně PŘEDVÍDAVOSTI při návratu na dráhu. Jinak to bylo z mého pohledu bez incidentu a tentokrát jasná záležitost pro Aresse, přestože v závěru zpomalil.


19.1.2001
Výsledky závodu v Watkins Glen.



8.1.2001
Výsledky závodu v Monze.

Michal Pospíšek : Byl to naprosto strhující zážitek ... teda aspoň pro mne určitě, poněvadž to byla moje první oficiální VC v CZOG! Tréma byla velká, prsty se potily, že jsem málem musel vysušovat klávesy. Být rychlejší na startu (to musím urgovat u papyru at s tím něco udělají), tak se možná závod odvíjel mnohem zajímavěji. Že Aress? Rozhodně jsem moc rád, že i s klávesama se dá ujet druhé misto.

21.12.2000
Máme tu čest oznámit událost, která vchází do historie GPL :
Michal Falta alias ARESS včera překonal SVĚTOVÝ REKORD na okruhu Snetterton s vozem Honda a dosáhl času 1:22,394


18.12.2000
Pár komentářu z Kyalami:
J.Viták: Vážení nadšenci, musím vám také popsat svůj zážitek z mojeho prvního velkého závodu v tomto seriálu. Byl to muj prvni velký závod, když nepočítám nějaké zkoušky na Vrocu, a musím vás ujistit, že mi srdce tlouklo 220 tepů za minutu celý závod, ale hlavně několik kol před cílem. Pro mě, totiž před závodem bylo nemyslitelné, že bych dojel na jakémkoli bodovaném místě, a já se držel od startu na čtvrté, pro mě naprosto senzační pozici. Skoro jsem brečel (trochu přeháním), když jsem projel cílem na tomto místě a ješte víc mě potěšilo, že jsem se pak objevil na místě třetím. Považuju za správné rozhodnutí většiny, že třetí je MAX a plně ho respektuju, i když zkusit zpochybnit jsem to musel. Na závěr vam chci řict, že 14.12.2000 se mi splnil můj velký sen. Celý život miluju Formuli 1 a vždy, jako dítě, jsem chtěl ve formuli závodit. Nikdy se mi to nepodařilo, ale čtvrteční den pro mě znamenal a bude znamenat, že alespoň na počítači se můžu zúčasnit tohoto velkého kolotoče, zvaného formule 1 a to s nejlepším závodním simulátorem, jaký kdo zatím vyrobil. Už se těším na příští čvrtek a pak na vsechny ostatní. Mějte se velice hezky a omluvte muj spontánní projev, toho co cítím.

B.Robenek: Se závodem jsem spokojen. Líbila se mi kvalifikace kde jsem bojovali o 3 místo, když se mi to povedlo byl jsem na vrcholu blaha. Start nebyl tak špatný, opatrněji jsem ale najel do 1. zatáčky a přišel tak o 2 místa. To nic jsem si říkal, jen klid to je začátek. Byl jsem strašně nažhavený, tep kolem 200. No a nervozita vykonala své. Snažil jsem se jet co nejlépe a přesto jsem produkoval chybu na chybu. Vždy když jsem chtěl začít ohrožovat Sosáka tak jsem asi moc spěchal a udělal chybu. Divil jsem se že po všech těch mých hodinách mě nedojíždějí další jezdci. Takže nakonec jsem spokojen s 5. místem a 2 body. Upřímně řečeno před závodem mým cílem byl 1 bod takže mohu být plně spokojen. Ano jsem spokojen s 2 body ale výkon jsem čekal oněco lepší. Inu daň za nezkušenost. Je super že nás bylo tolik a doufám že nikoho neodradí první neúspěchy

Takže vylaďte setupy, vylečte dětské nemoci připojení na internet a JDEM NA TO PÁNOVÉ!
Ladies and gentlemen, start your engines !


Pravidla CZGPL v 1.1:

Po diskusi došlo ke změně šampionátu, doufejme, že ke spokojenosti všech. Pro hlavní šampionát se bude započítávat každý druhý závod, aby rozmezí mezi nimi bylo alespoň dva týdny. Ostatní závody budou mimo hlavní šampionát, ovšem budou se započítávat do neoficiálního celkového pořadí. Tímto pořadí tratí samozřejmě doznalo změn a mohou být spokojeni jak začátečníci, tak ostřílení harcovníci. Každý závod bude ve čtvrtek večer od 22:00. Do chatroomu CZ na WinVROCu se dostavte ve 21:45.
Poškození INTERMEDIATE, kvalifikace 30 minut.
Bodování 9,6,4,3,2,1, dva nejhorší výsledky seriálu se škrtají.

Vozy lze změnit po 4 odjetých závodech v řadě.

Slavnostní ceremoniál předání cen vítězům a poraženým, in memoriam a poděkování pořadatelům pravděpodobně proběhne na okruhu Most asi začátkem června 2001 při příležitosti F1 THOROUGHBRED GRAND PRIX 2001 (hurááá).